czwartek, 26 sierpnia 2010

środa, 25 sierpnia 2010

sunny bunny !

łaa ! XD
w splazie jest nowe sunny bunny ^_^



wyrąbane ^_^
podoba wam się ? ; >
ja kupuje zasadniczo wszystko ^_^

[ znalezione z pomocą
Misiadela, dzieki ;* :D ]

wrześniowe hb .

w magazynie pojawiły się nowe hbsy (;

[ brak obrazka xd ]

wyrąbista ta parasolka ^_^

problem z nową lalką ..

jest nowa lalka .



jednak kiedy się w nią kliknie to przekierowuje nas do hannah beth . :|
i do tego hannah jest w kategorii 'aktorki' Oo ^_^
a jest modelką . : D

ps. ta typa ma niezłe imię i nazwisko , haha xd
Naturi Naughton ^_^
naturi kojarzy się oczywiscie z naturą , a 'naughty' to 'niegrzeczny' ^ __ ^

zaglądajcie w poprzednie posty i komentujcie ( :

nowe msw .

do starplazy weszły nowe ciuchy z serii miss stardoll world : )



mi podoba sie tylko żółta sukienka : )

czytajcie & komentujcie poprzednie posty ! ( :

edit. stardoll rozesłał nam nową ankietę .
wypełnicie ją ? : )

zaginione rzeczy .

ten post poświęcony jest zaginionym rzeczom w starplazie (;
przeglądałam 'ulubione' w mojej mozilli oraz kilka stron i skompletowałam kilka takich zestawów ^_^

~ jeśli chcecie serduszko z Sunny Bunny, które nie pojawiło się w starplazie, kliknijcie TU : )

~ jeśli chcecie zobaczyć lub kupić WSZYSTKIE ubrania z kohls wejdźcie w starplazę i w wyszukiwarkę, kliknijcie jakiś kolor i włala ^_^ tylko trzeba troche poszukać :D najlepiej klinkijcie 'denim' i 'spodnie' : ) . ja mam na przykład te spodenki :



~ jeśli w wyszukiwarce klikniecie 'żółty' znajdziecie ciekawe rzeczy, np buty, torbę i kapelusz z PPQ oraz koronę & buty ze shreka ^_^



~ interesuje was biżuteria baby phat ? ^_^ kliknijcie TU ( :

~ chcecie mleczko do demakijażu z sephory ? :D jest TUTAJ :]

~ a TU jest róża, pies i pająk [ ;

jak coś jeszcze znajdę, dopiszę ; )


dodałam też parę sklepów do listy na górze (;



[ ten post znajdziecie na górnym pasku,
gdybyście go kiedyś szukały (; ]

dziwny błąd.. , apel .

zauważyłam, że gdy próbuje się wejść na kogoś, kto jest w 'najlepszych przyjaciołach' przenosi [ bynajmniej mnie ] na inne dziwne konta, takie jak aaltomi, czy mikael Oo
Wy też tak macie ?
wczoraj przestraszyłam się, że usunęli konto mojej przyjaciółce O.O xd

teraz ciągle są jakieś błędy..


i mam do was sprawę .
jest 14 osób w obserwatorach,, a komentuje tylko kilka, i to te same osoby.
ludzie, nie chce wam się wpisać swojej opinii czy co ?
komentujcie : D
opłaci wam się ( ;
chyba, że wam nie zależy żeby wygrać prezenty czy stardollary, praktycznie nic nie robiąc ^-^ :]

wtorek, 24 sierpnia 2010

Kolejne oznaczenia ^ ^

stardoll wprowadził [ znowu xd ] kolejne oznaczenia dla ss :



co sądzicie ? : D


screen pochodzi z konta Misiadela (;

wyprzedaż w starplazie .

stardoll urządził wyprzedaż ^ ^
spuścili ceny nawet paru rzeczy z bisou, ale dla mnie nie są zbytnio ciekawe :\




i do tańszych cen zaliczyła sie torebka hot buys : D



kupuliście ją wcześniej ?
ja nie , więc zrobiłam to teraz , za pół ceny ^ ^

~

i nie sądzicie, że sklep splash powinien zniknąć ? .. Oo

poniedziałek, 23 sierpnia 2010

darmowa sukienka .

hej ; ]]
można uzyskać darmową sukienkę biorąc udział w TYM konkursie : ))



dla mnie sukienka jest ładna : ))
weźmiecie udział w konkursie aby ją zdobyć ? : D

niedziela, 22 sierpnia 2010

nowości z bisou , naszyjnik hb .

zauważyłyście , że większość , a nawet praktycznie wszystkie nowe rzeczy wchodzą do bisou ?



a w samym sklepie jest pełno stron ciuchów i dodatków .

wszedł też [ oczywiście do bisou ^-^ ] naszyjnik hot buys z sową .
kosztuje 8 sd . wg mnie to trochę drogo , ale kupiłam go ^ _ * .

ps. w poprzedniej notce jest mini konkurs : D

urodzinowy mini konkurs 3 .

siemanko ^-^
tak wiem , że urodziny miałam wczoraj , ale nie miałam czasu dać więcej konkursów , więc kontynuacja dziś : D

pytanie brzmi : o której godzinie się urodziłam ? : D
[ wiem że takie dała Gosia na stardoll i my -.- ]
zaokrąglijcie do 5 , np 14 : 25 , nie 14 : 27 ( ;
[ to nie jest dobra godzina :D ]
nagroda to prezent do 6 sd ( :

każdy podaje jedną godzinę ( ;

edit. wygrywa oumpalumpa , gratuluję : ]]

sobota, 21 sierpnia 2010

naszyjnik z bisou .

zauważyłam , że naszyjnik z bisou który by
ł darmowy kosztuje 2 SD : o : D
ale bransoletka wciąż jest za darmo .
zdąży>łycie go ' kupić ' za darmo ? : D

ps. w poprzediej notce jest mini konkurs ; )

urodzinowy mini konkurs 2 .

gratuluję zwyciężczyni poprzedniego konkursu , a teraz czas na kolejny ^-^
pytanie brzmi : jaki kwiat i jakiego koloru dostałam dziś od babci ? : D

haha , wiem , ze bezsensowne pytanie , ale wolę dawać konkursy - zgadywanki , żeby więcej osób odpowiadało i miało szansę wygrać : )
nagroda to prezent do 6 sd : )

zasada tak jak poprzednio - komentuj , nawet jeśli już znajduje się jakaś odpowiedź : )

edit. wygrywa ola069 : )
gratuluję, po 24 zgłoś się po prezent :]

urodzinowy mini konkurs .

no hej : D
zaczynamy urodzinowe MK : D

pierwszy brzmi następująco :
ile osób zapraszam na tegoroczną imprezę urodzinową ? : D
jeśli już ktoś odpowie , zgadujcie dalej , być może osoba przed wami się myli : ]
wygrywacie prezent do 6 sd : )

POWODZENIA ! : )

~

info :
z mini konkursów nie wybieram osób komentujących ( ;

edit. wszystkie byłyście blisko , ale wygrywa FlowerJulia1211 : )
gratuluję , po nagrodę zgłoś sie w mojej kg .
napisz jakie prezent wybierasz ( ;

piątek, 20 sierpnia 2010

info , apel .

siemka : )
piszę ten post w dwóch sprawach widocznych w tytule ^ ^

po pierwsze : na górze , pod tytułem bloga znajdują się linki do sklepowych kolekcji , których nie ma w starplazie ( ;
jest tam l'ccotinate . ^ ^

po drugie : ejj , znowu nie komentujecie ! : d : p
ludu , ja dalej rozdaję prezenty za komentowanie ( ;
także brać się do roboty : p
i konkurs n aktywność wciąż trwa . ^ ^

i jeszcze jedna informacja : z racji tego , że jutro są moje urodziny , zrobię kilka mini konkursów w których można będzie coś zgarnąć ; ]

m , pa ; * : D

wnętrze z camp rock 2 .

stardoll napisał na blogu , że od dziś [ ? ] można robić sobie apartament jak z camp rock 2 ! : d
ale niesstety tylko jeśli jest się z turcji , anglii lub rpa -.-



chciałam wam dać te linki ale nie mogę w nie wejść :x XD

[ w poprzedniej noci jest mini konkurs a przedpoprzednia notka nie jest skomentowana więc możecie skorzystać ^-^ ]

mini konkurs .

no siema : D
mam dla Was kolejny mini konkurs :]
teraz do wygrania 6 sd + prowizja lub prezent :]
nie mam pełno sd także 7 sd to będzie norma w mini konkursach ;]

z jakiego sklepu pochodzą te rękawiczki ?



osoba która poda poprawna odpowiedź dostanie 6 SD lub prezent : d

chcecie wiecej takich konkursów ? ;]

edit. wygrywa daniellecraig17 , po 24 zgłoś się po nagrodę ; )

już jest sklep miss stardoll world .

dziś pojawił sie sklep z okazji konkursu miss stardoll world . : )

[ nie da się dodać obrazka ]

dla mnie niezbyt ciekawie się prezentuje :x
kupujecie coś ? ^ ^

~

i zapraszam was na mojego bloga z metamorfozami :
PimpYourDoll.blogspot.com ( ;


chcecie jakieś mini konkursy ? ;]

znów można tworzyć kluby .

bo było to jak wiecie , niemożliwe w ostatnim czasie ;]
ale stardoll naprawił tę funkcję : )


niedługo pojawią się nowe mini konkursy ! ( :

wtorek, 17 sierpnia 2010

mini konkurs .

już od dawna planuję zrobić kilka konkursików ( ;
dzis dam pierwszy .
pytanie wymysliłam już dawno i brzmi ono :
podaj nick osoby która była CG 25 października 2OO9 .
osoba która pierwsza odpowie prawidłowo na pytanie zgarnia 15 sd : D
sądzę że warto , jednak nie uważam że to pytanie jest łatwe XD
długo mylasłam nad podpowiedzią .
powiem że ta osoba jest z polski i obecnie nie jest dosć sławna = D .
powodzenia : D

edit. wygrywa misiadela ^ ^

spoilery + wyniki konk aktywności .

ukazały się nowe spoilery :



jak dla mnie mało zachęcające ^ ^
ten telewizorek [ ? ] na pewno będzie darmówką .
podobają wam się te sukienki , buty i torebka ? ; > : D

iiii .. ta da da daam ! XD
ostatecznie za aktywność postanowiłam nagrodzić dwie osoby .
3Wikusia3 otrzymuje ' główną ' nagrodę - 3O sd ! : )
gratuluję , po 24 sierpnia zgłoś sie w mojej kg i wystaw coś za 3O sd + prowizja : *
rozdam też dodatkowe 15 sd , dla daniellecraig17 ! : )
również zgłoś się po 24 sierpnia i wystaw coś ( :

również uzupełniłam listę osób , które otrzymają prezenty ( ;
teraz prezentuje się ona tak :
~ Alice1206
~ MioMakeUp
~ Misiadela
~ 3Wikusia3
~ oumpalumpa
~ MioMakeUp
~ olcia12200
~ daniellecraig17
~ Misiadela
~ daniellecraig17

podsumowując , po prezenty zgłaszają się : Alice1206 , MioMakeUp [ po dwa prezenty ] , Misiadela [ po dwa prezenty ] , 3Wikusia3 , oumpalumpa , olcia12200 , daniellecaig17 [ po dwa prezenty ] , a po stardollary : 3Wikusia3 [ 3O sd ] , daniellecraig17 [ 15 sd ] .

oczywiście dalej co jakiś czas będę wybierać najaktywniejszą osobę z i z każdego postu wylosuję osobę która otrzyma prezent , to nie było jednorazowe ( ;


: )


edit. ma ktoś pożyczyć 4O sd ? XD

poniedziałek, 16 sierpnia 2010

sklepu l'occitane dalej nie ma , ogłoszenie , informacja .

postanowiłam nazbierać trochę kasy na zakupy w l'occitane , ale sklepu wciąż nie ma -.- ciekawe kiedy będzie i czy wgle będzie XD

i mam też ' ogłoszenie ' : D
wylosowałam już osoby które otrzymają prezenty .
wymienię w którymś z jutrzejszych postów , gdyż daję szansę jeszcze 3 osobom , gdyż [ łącznie z tym ] zostało tyle nieskomentowanych postów ^-^
wybrałam też najaktywniejszą osobę , ale wszystko może się zmienić ( ; . : )
ta osoba dostaje .. 3O sd : D
rozdawanie prezentów zacznę 24 sierpnia , wtedy dostanę kasę .
od tego dnia [ 24 sierpnia :d ] prosze niżej wymienione osoby o zgłaszanie się po prezenty , DOWOLNE , ale bez przesady cenowej [ coś około 6 sd ;d ] do mojej KSIĘGI GOŚCI . : D jesli wybierzesz konkretny prezent podaj nazwę oraz markę .
uszanujcie to , że rozdaję kasę czy prezenty . mogłabym zachować te stardollary dla siebie , ale jednak robię to ( =
i wypadło tak , że dziś mija 1O dzień od powstania bloga , więc jakoś tak wyszło ^-^
najaktywniejszą osobę opublikuję w następnym , czyli 1O poście :D .

osoby wylosowane po prezenty :
~ Alice1206
~ MioMakeUp
~ Misiadela
~ 3Wikusia3
~ oumpalumpa
~ MioMakeUp [ tak, drugi raz :d ]
~ olcia12200
~ Ty ?
~ Ty ?
~ Ty ?

tam gdzie pisze ' Ty ? ' jest Twoja szansa ^-^ (;
wystarczy że skomentujesz ten i dwa poprzednie posty [:
tak wiem że postów jest 9 , a osób 1O . wybrałam jedną dodatkowo ^-^

pozdro jesli to przeczytałaś/łeś :D <3

informacja .
zmieniam trochę zasady prezentów .
nie rozdaję co post , tylko co jakiś czas = D
a nagrody za aktywność dalej są rozdawane ( :

dobranoc ( :


edit. zastanawiam się nad współautorką .. co wy na to ? = D

niedziela, 15 sierpnia 2010

kaktus .

do starplazy wszedł kwitnący kaktus XD
oczywiście z okazji święta radaman .



kupicie go ? : D
albo cokolwiek z tego kalendarza ?
ja nie mam z niego nic i raczej nie zamierzam kupować ( ;

buty ze skarpetami + prezenty .

hej : D
przepraszam że tak długo nie dodawałam postów , ale nie mogłam żadnego dodać :| tzn logowało mnie ale nie dodawało postów :x


ostatnio w starplazie pojawiają się buty ze skarpetami . : D
moim zdaniem to przez to że na wszystkich wybiegach modelki są tak ubierame .
oto zdjęcie kilku z nich :



większość jest z bisou .
podobają wam się któreś ?
albo może posiadacie jedne z nich ? :D
piszcie w komentarzach :]

ps. jutro w poście napiszę osoby wylosowane po prezenty , a najaktywniejszą osobę nagrodzę 24 sierpnia ( ;

wtorek, 10 sierpnia 2010

jest nowy tribute shop .

pojawił się sklep Herve Leger Tribute : )
ubrania są ładne według mnie ale trochę drogie :\



podobają się wam ?
kupujecie coś ? : DD .
piszcie w komentarzach , walka o prezenty i sd trwa nadal ^ ^ .

poniedziałek, 9 sierpnia 2010

sukienka !

znalazłam sukienkę hb ! = D .
schowała się w fudge boys : pp



stardoll ciągle robi błędy, zauważyłyście to ? ; D

hb .

w końcu weszła , z małym opóźnieniem, bo miała być 7, sukienka hot buys. nie ma jej jeszcze w nowościach ,ale można ją kupić przez TEN link :]



kosztuje 12 sd .
kupicie ją ?
ja nie xd

xoxo

sobota, 7 sierpnia 2010

kowbojski styl ^ ^

stardoll teraz chyba stawia na styl dzikiego zachodu , nowe ubrania teraz przypominają styl kowbojski : D



podoba się wam coś stąd albo moze jakieś ubrania , których tu nie pokazałam wam zapasowały ? : D
ja kupiłam sobie apaszkę , ale jej tu nie ma ( ;

i mam sprawę .. odwiedzajcie bloga : > XD
np ustawcie sobie na stronę główną, albo wchodźcie na tego bloga codziennie cały czas ^ ^

to tyle, pa ; **

xoxo

piątek, 6 sierpnia 2010

kilka nowych spoilerów , michael się skończył .

pojawiły się nowe spoilery :



to tylko kilka ^ ^
co o nich sądzicie ? kipicie coś z nich ? : D
mi się podoba pasek z kokardką , ale mam już podobny : p
zauważyłyście , że stardoll dodaje spoilery na kolorowych tłach ? oO
[ jeśli ktoś przegląda je oczywiście ^^ ]

i co do tych prezentów ^ ^
narazie nie mam pieniędzy , ale dostanę wypłatę 2OO sd 24 sierpnia . wtedy porozdaję prezenty ; ** : )
także komentujcie ! : D

* * *

michaela już nie ma .
oczywiście w super supreme ^ ^ .



gratuluję szczęściarom które zdążyły kupić ^ ^

xoxo ;3

powitanie, Sunny Bunny.

cześć !
jestem Pola, na stardoll Sami088 ( :
postanowiłam znowu prowadzić bloga o sd [;
na początek mam dla was informację :

Sunny Bunny już jest !



i jak wam się podoba ? ; >
kupujecie coś ? : D
ja kupiłam tylko kokardkę i kolczyki , bo nie mam kasy : x

zapraszam do komentowania ! : )

ii .. mała niespodzianka : D
w każdym poście wybiorę jedną osobę, która skomentowała i ta otrzyma prezent lub stardollary !
także warto komentować ! : ) .
a jeśli będzie ponad 1O komentarzy , wybiorę dwie !! : )) .
także zachęcajcie przyjaciół i same komentujcie ( ; .
+ co jakiś czas będę losować najaktywniejszą osobę , która otrzyma 15 lub więcej SD ! : )
ale UWAGA ! by brać udział w losowaniu , powinnyście być w obserwatorach ( ;

xoxo .